Alangkah indahnyer jika nenek ku begini... | Miss Whatever

Thursday, May 19, 2011

Alangkah indahnyer jika nenek ku begini...

Salam sume... Waa lame gile aku x update blog aku ni... Ish2 teruk btui la aku ni kan.. Hihi bese la bz gamaknyer.. Tp skang ni aku ngah cuti sem.. Bukan wat pape pun lpk kat umah je kot tp ntah la xtau nape cam berat sangat nak menaip... Malas gile kot.. Tp arini tibe2 tergerak n terajin nk update sbb aku tgh mengalami kejelesan tahap gaban setelah melihat sorang nenek ni... Ish geram gile kot... Paneyhhh je...


Tapi kan alangkah indahnya dunia ini jika aku dikurniakan nenek sebegini havoc gitu.. Wahhh best gile la xsangka ade jugak nenek yg taksub ngan kaler pink! Aq ingatkan budak2 n remaja je yg minat...  Seriously jeles gile ni... Sume brg2 die kaler pink.. Ini betul2 taksub kalah aku....Ngeeeee jeles,. jeles, jeles... Meleleh aku tgk gambo2 die.. Moh kite tgk ramai2.....


p/s: Kalo la aku kaya akan ku kalah kan nenek ni.... :)















No comments:

Post a Comment